onsdag den 13. marts 2013

Hånbold onsdag!

Så er det onsdag!!! og det betyder at der er håndbold på programmet for ungerne... :-)
Først er det Maximus som skal afsted fra kl 17-18, derefter er det Emma fra kl 18-19.
Sådan en dag kan godt trække tænder ud, men det er super hyggelig at se dem springe rundt og sp kan jeg  snakke med andre mennesker.!


Onsdag menuen skal være nem og hurtig, når vi spiser så sent og vi vil gerne spise sammen.
I dag stod den på rugbrød med fiskepålæg 
Mums - Det behøver ikke være besværligt for at smage godt!

Fik lige set i går, at jeg havde en masse rester (små sjatter) i skabet, så jeg kunne lige lave nogle morgenboller.
Jeg synes selv at jeg fik nogle rigtig lækre boller ud af det eg havde, tilbage i skabet (spiste 3 i formiddags)! Men det altid noget at ungerne synes også rigtig godt om dem også..

Det lover godt, for mig, med at få det hvide brød helt ud af hjemmet! :-) 
 -22 lækre boller -

Diana´s God Morgen Gulerods Bolle :
  • 2  dl  Vand
  • 25 g  Gær
  • ½ ps 5-kornsblanding (lagt i vand natten over)
  • 3  dl  Havregryn
  • 3  dl  Rugmel
  • 6  dl  Grahamsmel
  • 1       Æg
  • 3       Gulerødder (store)
  • Salt
Lod dejen hæve 40 min i en skål, og så hævede de 1 time på bagepladen. I ovnen i 20 min på 200 grader.
Dryssede dem med lidt havregryn og solsikkekerner!
PAS PÅ DE SMAGER ALT FOR GODT!!

2 kommentarer:

  1. Hvor INSPIRERENDE! :D
    Jeg har lige købt ind i dag til at lave knækbrød! :) Uhmenummenum :')

    SvarSlet
  2. Ej hvor lækkert!! :-P mummelums!

    SvarSlet