tirsdag den 19. marts 2013

Kylling i ovn med kold sovs

Aftensmaden stod på kyllingoverlår i ovn med pastinak, gulerødder, kartofler, forårsløg, pære med noget timian/oliedressing over.
Samt noget "kold sovs" til! (det er nok bare en dressing, men vi kalder den lige sovs i dag)
JEG synes det smagt godt, tror også de kunne lide det!
oO(jeg  har jo en familie som er lidt bange for nye ting, men det gik godt)Oo

Min kolde sovs bestod af : Skyr, sennep, citron saft (fra ½ citron), honning, timian og salt/peber.
Den er sikkert også SUPER til en lækker sommersalat! glæder mig allerede til det bliver sommer!!

Min prinsesse stod for en lækker salat..! 

Hun er super dygtig, hun plejer at gøre noget fjollet ved agurkerne, tomaterne og gulerødderne! hihi

Nå bloggen bliver ikke så lang i dag, da halsbranden stadig har taget mig med storm!

- Diana

3 kommentarer:

  1. Det ser rigtig lækkert ud :)
    En rigtig god blogg du har her
    Knus

    SvarSlet
  2. 1000 tak skal du have! Jeg er dog stadig lidt grøn i denne blog verden! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man skal begynde et sted. Jeg er også stadigvæk ny, men det kommer stille og roligt :)

      Slet