onsdag den 1. maj 2013

"Tarteletter" på den sunde måde!


Morgenmad
  • ½ bolle med marmelade og frugt
Formiddag
  • Hytteost snack
Middagsmad
  • Rester fra aftensmaden.
Eftermiddag
  • Knækbrød med smørost
Aftensmad
  • Tarteletter ala Diana
Aften hygge
  • ½ bolle med banan. 



"Tarteletter! :
  • 50  g   Ærtemel (malet til mel)
  • 50  g   Mandler (malet til mel)
  • 20  g   Solsikkekerne (malet til mel)
  • 20  g   Hørfrø (malet til mel)
  • 20  g   Sesam (malet til mel)
  • 1         Æg
  • salat
  1. Bland det hele sammen og form dem ud, jeg brugte 'bagsiden' af en muffinsform
  2. Bag dem i ovnen på 175 grader i 15 min.

"Tartelet fyld" :
  • 100  g   Blomkål
  • 100  g   Pastinak
  • 90    g   Asparges (fra dåse)
  • ½    dl   AspargesVand
  • 1     dl   Kogevand (som kyllingerne har kog i)
  • Kogt kylling (mener jeg brugte 75 g)
  • En lille håndfuld ærter
  • Urtesalt/peber/ingefær
  1. "Skamkog" blomkål og pastinakken og blend dem til mos
  2. Kom mosen, aspargesvæden og kogevandet i en gryde og lad det koge op
  3. Tilsæt aspargesen, kyllingen, ærter og smag til med salt/peber/ingefær
- Emma ville også være med på bloggen med hendes aftenhygge -
- Hun er sååå dygtig -

Det kan godt være jeg ikke kan huske koden til min bank kort, meeeeen jeg skal jo heller ikke bruge min pin-kode på nettet!!
Tak til youshoe, glæder mig til at mod tage nye sko!!! Skynd jer ind og køb nogle nye forårs sko, eller noget tøj, de har fødselsdag og har fri fragt disse dage!!
-https://www.facebook.com/Youshoe.dk-

Rigtig god aften!!
- Diana!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar