søndag den 10. marts 2013

Tosset med paleo brød!


Uhh jeg er såååå tosset med paleo brød! :-D

Jeg prøvede mig med noget paleo franskbrød i dag, men jeg har laaaaang vej endnu, før det bliver perfekt. 


Jeg lavede også nogle kakao-småkager med blåbær. Det smagte fantastisk!

Opskriften på 'Franskbrødet'

100 g   Mandelmel
100 g   Kokosmel (kørt igennem kaffemøllen)
4          Æg
1   dl    Vand
Saften fra ½ citron

Blandes sammen og i en brødform. Drys med blå birkes
Bagt ved 160 grader i ca 60 min

-----------------------------------------------------------------

Småkage :

80 g        Mandler (hakket) 
30 g        Kokosmel
1             Æg
1½ spsk  Kokosolie (flydende)
1½ spsk  Honning
3    spsk  Kokosmælk
1    spsk  kakaopuler
20 g        Mørkt Chokolade 85 % (Hakket)
60 g        Friske Blåbær

Blandes sammen  og formes som små kager på en bageplade
Bages ved 175 grader i 15 min

God aften !!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar