søndag den 10. marts 2013

Os der er bare Os


Vi er en lækker lille familie på 4 Snart 5.

Velkommen Til Mummelums!! 


Far Kenneth, Mor Diana, Datter Emma, Søn Maximus, Engle søn Roben og snart en baby søn Hercules, som kommer til sommer!
Vi er bosat i en fantastisk by nær Aalborg, hvor vi boet i lidt over et år. Fantastisk by!

Jeg vil blogge lidt om vores hverdag, spænende ting som vi laver, og min sunde livstil, som jeg 'plager' min familie med (eller det mener Kenneth) Men jeg gør det i en god mening! <3

Jeg valgte d. 01.01.2013 at lave min kost 110% om da jeg levede et liv (som så mange andre dansker), men har valgt alm sukker/silk, kager, hvid brød, ris, kartofler, pasta osv fra i min kost med ca 95%. Og her ca 2½ måned, går det SKØNtastisk!!
Den først måned, var ikke så hård som forventet, men nok fordi det hele var så nyt og spænende, om hvordan og hvorledes jeg skulle gribe det hele an. Februar var lidt hård, da der var nogen madvare jeg rigtig gerne ville ha tilbage, men holde mig på "måtten" og nu har jeg det super!
Jeg er ikke så træt som før, eller jo jeg er træt men jeg er jo også gravid.. c,") Men jeg har en helt anden energi og et super overskud! Så "Keep on the good work"

Jeg håber at Du/I vil få glæde af at læse i vores blog.

Nå Super Søndag - Diana!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar