onsdag den 20. marts 2013

Gæk gæk gækkebrev

Vi har modtaget et super smukt og flot gækkebrev med posten.. og vi kan jo ikke gætte hvem det er fra.. eller vi har en uge endnu til gætte. Men det skulle da 'fejres' med hjemmelavet nutella
-Hjemmelavet Nutella-
Det var ikke så svært. Jeg brugte ½ avokado, 3 dalder (uden sten og skind) og 3 tsk kakao. Det blev most rigtig rigtig godt sammen. troede jeg havde hasselnødder, (næææ der var nogen som havde spist dem eller brugt dem) ellers havde jeg malet en håndfuld til mel og blandet i, så det må blive næste gang. 

Jeg har de sidste par dage gået lidt hak med min frokost, som bare har bestået af det samme. Så i dag skulle det være slut, og jeg lavede mig karry/chili-æggewarps med rejesalat.
Warps :
2  tsk  Chilipulver
2  tsk  Karry
2  stk  Æg.

Røres sammen og på en varm pande med kokosolie på. (kan nøjes med 1 æg næste gang)

Rejesalaten, gjorde jeg meget nem og brugte min "kold sovs" fra i går og blandende rejer og forårsløg sammen med. Wupti en super lækker rejesalat, og det bliver ikke sidste gang den bliver lavet!
Tror den ville være godt i 'salatruller' hvis man lige skal hygge sig på altanen til somme med en lille forret. 

Det er jo ONSDAG! jubiii håndbold-onsdag = NEM MAD! Så det har været rester fra fryseren.
Pungrotterne ville gerne ha FiskeHotdog!? men jo det skal vi da ha så. 
Fiskepinde i hotdogsbrød med "mors hj.lavet remoulade"
Det smagte faktisk godt! 

Rigtig god aften! Nu vil smække mine fødder op i den anden ende af sofaen og pleje min halsbrand! (I know, så DUMT at spise chili, tænkte mig vist ikke om)
- Diana!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar