mandag den 18. marts 2013

Mums Gullash..!

I dag har jeg været ramt af den værste halsbrand ever! Hvis man kunne dø af halsbrand, så var jeg dø omkring kl 14
Men jeg lever stadig!!

Jeg har "snydt" lidt i dag med min aftensmad og 'tyv stjålet' en gullash opskrift, fra denne super blog http://blog.gj-creative.dk/ Har dog ikke kartofler, og pastinak, da vi fik mos til. der med, så kom jeg dog lidt squash i.
Havde ellers regnet med jeg ville lave min egen 'ala Diana', men ikke i dag eller det blev den måske, da jeg jo ikke fulgte opskriften 110%
'Halsbrand' 1-0 'Diana'
Jeg lavede min mos af pastinak, gulerødder, broccoli og spinat.
oO(de andre fik kartoffelmos til)Oo

Ellers er jeg stadig ramt af mine forsømte måltider i går, en konstant sult, trods en mætheds følelse,  er jeg ved at springe! Men læste et sted, at kan der gå over 48 timer før hele systemet var normalt igen.. O_o puha det var lang tid. men jeg bliver bare ved med at spise!! ELSKER DET! 

- Diana!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar