søndag den 17. marts 2013

Sports Søndag!

Søndagen har står i sportens tegn.. Emma´s skolefodbold, 2 x håndbold stævne, SIF-RFC og BSV-FCB. Heldigvis var SIF´s og BSV´s kampe i fjernsynet!
Men nu er jeg også træt med træt på! (Emma skulle også spille håndbold alligevel)
                 Emma først på dagen, til SkoleFodbold
                                             Emma til HåndBoldStævne   
-Maximus til sit første HåndBoldStævne-

Jeg synes faktisk det er for dårligt, at man ikke kunne købe andet end slik, sodavand og fastfood i hallerne. Jeg synes bare når man afholder børne stævner, så synes jeg også godt der kunne være noget frugt af en eller anden art. Men Nej! Men det er måske bare i min verden, at der også skal være et valg om sundhed.?                    -Spis usundt eller sult-
Så min formiddagsmad, samt min frokost, har bestået af 4 riskiks, 2 æbler og 3 skiver melon (som jeg ellers havde taget med til ungerne), men de ville gerne have pomfritter og hotdogs til frokost. Det resulteret også i da vi kom hjem kl 15 (tog afsted kl 815) der spiste jeg 3 boller med salat og pålæg.
Og var jeg stadig mega sulten efter de 3 boller, så jeg måtte tage nogle dadler, svesker og figner, til "den søde tand".. Men øv, så det ender ud i at man 'overspiser' på et tidspunkt man ikke har behov for at overspise... pyt pyt, jeg må gerne, jeg er jo gravid.!! c,")


Min aftensmad bestod af rester af sovs/grønsagerne/røsti fra i går med bøf og råkost.
Det røg lige ned, da jeg stadig var møg sulten.!

Min bøf var der ½ fint revet gulerod, ca. 3 cm fint revet squash, lidt revet citronskal, 6 blade af frisk basilikum, salt/peber, chili og kød.
Mums det smagt super duper! Men det var ikke mere, så er det jo godt at jeg liiiige skal ha lidt natmad.. 
De andre fik smør stegte bøffer med pomfritter og bearinase sovs... 

- Diana

1 kommentar:

  1. Sidste år da vi skulle holde juniors fødselsdag, havde vi valgt at gøre det i svømmehallen. Super godt til en flok drenge.
    Vi forhørte os i Billund Svømmehal ang mad osv., men det eneste de kunne få var fiskefilet og pomfritter eller en pølse og pomfritter. Det syntes jeg simpelthen ikke er de rigtige signaler at sende til børn.
    Vi undersøgte det så lidt og fik valgt en svømmehal hvor de kunne få pitabrød, som de selv kunne fylde i salatbaren. Det var bare et kæmpe hit, tror de spiste 3 pitabrød hver... :)

    Så ind i ( svømme-) hallerne med noget sundt mad til ungerne... ( og forældrene )

    SvarSlet