lørdag den 16. marts 2013

Lørdag = SofaHygge!

I dag har den stået på Disney Junior og hygge, mens jeg bare har lagt og kigget på mine skønne pungrotter. ihhh hvor er jeg forelsket i dem.! (trods de skændes som alle andre søskende)

Lørdag er også en dag, som starter med en lækker morgenmad! Elsker min 'Lørdagsbrunch'!
Jeg har også brugt dagen på at finde ud af hvordan jeg kunne gøre aftensmaden lækker/sund til mig.. :-/ Hvilket faktisk har været svært.
Vi skal ha karbonader som slet ikke er min livret, men når jeg plager Kenneth med min sundhed, så skal han også engang imellem ha noget han kan lide.
Men synes selv jeg kom frem til et godt resultat, "rostis med fake-blomkåls-bearnaise", min karbonade vente jeg i sesam og hakket mandler, bum ind i ovnen med den. :-) mummelums!

Så er Madplanen for næste uge lavet :

  • Søndag   -  Bøf med løg
  • Mandag  -  Gullash med mos
  • Tirsdag   -  Kyllinge i ovn m. pastinak, pære og gulerødder med en kold sovs til.
  • Onsdag   -  Rester fra fryseren
  • Torsdag  -  Hjemmelavet Pizza
  • Fredag    -  Medister med katofler, brunsovs og grønne grønsager
  • Lørdag    -  FØDSELSDAG - Tillykke til MIG..!
  • Søndag   -  Laksedeller med rugbrød og dildremoulade. 
AD, så kom det ulækre sne også til Nordjylland! Fy for AD! 


Nu vil jeg hygge med et par kokos toppe og chokolade fra i går! Super lørdag aften til jer!

- Diana!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar