lørdag den 27. april 2013

En dag i sengen!


Morgenmad
  • Yoghurt med mysli
Formiddag
  • 2 Knækbrød med smørost og squash/tomat
Middagsmad
  • Rester fra aftensmaden (Mega ædegilde)
Eftermiddag
  • Drikkeskyr (åhhh I´m in love)
Aftensmad
  • Wokret med kylling/karry/kokos (x 2)
Aften hygge
  • ½ Vandmelon


Kl 8.15 drog min skønne familie til silkeborg, jeg måtte jo blive hjemme. øv øv men sådan er disse omstændigheder jo bare... bum Men glæder mig så meget til de kommer hjem i morgen aften igen!! De er så meget savnet..!

Jeg har lagt i sengen hele dagen, set serier/tv og SPIST I SENGEN!! Nice!
En dag med udfordringer, da der ligger slik og chokolade over alt, synes jeg... uhhh/ihhh altså! det er liiiiige hvad min hjerne siger "JA, TAK" til meeeeen min sindsyge gode ven (fornuften) siger "NEJ, TAK".! (Er super glad for den ven!)
Nogen gange kunne jeg godt bande en anden ven (dårlig samvittighed) LANG væk!! Ihhh hvor den dog bare p*sse træls! Når man ellers står med et stykke Mars'Bar eller Daim'Chokolade i hånden! puha ku' godt! Men det er min "første" dag hjemme uden af spise nogen form for "AD"mad i næsten 3 uger!

- Diana!












Ingen kommentarer:

Send en kommentar