tirsdag den 18. juni 2013

Overskud?! Hvor?! FREDAG!

FREDAG!!!!

Morgenmad

  • Yoghurt (SURPRISE, sidste dag og så holder jeg pause)
Formiddag
  • Naturli'bar med kakao (Looooove)
Middagsmad
  • Rugbrøds sandwich med hamburryg og pesto
Eftermiddag
  • Kirsebær og Melon
Aftensmad
  • Laks med pesto, squash pasta og grønsager
Fredag'hygge
  • Kirsebær og en IS!



Ihhh jeg vil ha mit overskud tilbage.. shit jeg er bare træt hele tiden. gab. Vil bare så gerne igang med alt det hyggelige køkke-sjov igen. Men mon ikke det snart vender, bette fisen er jo også kun 4 uger.
Jeg brander også inde med en masse nye idéer som skal afprøves.. jeg kan kun sige GLÆD Jer!!

Jeg er begyndt at træne lidt, så jeg kan få bare skyggen af en "flot" krop igen.. Må jo nok indse at min krop har født 4 SMUKKE BRØN, og det har desværre sat sine spor. Og GUD hvor er det hårdt at komme igang. 5 min efter jeg var staret, svedte jeg og var kar til at gå hjem.. oO(haha)Oo

-Diana

UPS fik lige set at jeg ikke havde fået "udgivet" dette blog indlæg fra i fredags!!!! Sorry"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar