onsdag den 12. juni 2013

Træt med træt på..!

Morgenmad
  • Yoghurt (SURPRISE) 
Formiddag
  • Æble og vand
Middagsmad
  • Musli med mælk
Eftermiddag
  • Kaffe med Kristinna
Aftensmad
  • Tzatziki og græske deller med tomat salat. 
Aftens'hygge

  • Melon og kirsebær


Puha UNDSKYLD med er blevet så dårlig til at tage billede af maden, men min mobil er i stykker så er det bare sådan nogle dårlige billeder den tager.. 1 ud af 20 billeder bliver et godt billede.! 

Gud hvor er jeg træt i dag, og så er bare et kedeligt vejr i dag! Så er jeg begyndt at "træne", men føj hvor er det dog hårdt!! 0% muskler og 0% kondi har jeg i kroppen!!!! 

Jeg hentede pungrotterne tidligt, så tog vi pølle pigen med hjem til lidt eftermiddags hygge!! Og så kom hendes skønne mor til kaffe!

Nu vil jeg putte med min mindste pungrotte, fordi jeg er sååååå træt!!!

- Diana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar