mandag den 25. marts 2013

Et stykke med Ditte!

Gud hvor var det dog dejligt at se 'bedste veninden' igen!! Total love at se baby Hjalte igen!!                         Holly Shit han er en lækker unge!!

Hvor har hun været savnet, selvom man "snakker"(skriver sammen) hver dag, så mangler jeg hende i hverdag. hun er jo ikke mere bare lige rundt om hjørnet.

- Det skulle da lige fejres med en tur på cafe - 
- Det var godt, men shit min mave -

Nu skal det være!! Vi skal spare som en sindsyg, og helt ned til sidste krone! Det bliver sikkert hårdt men det bliver så godt!
Nu skal jeg droppe alt øko, PIV, så bliver jeg nød til at lægge 50/50 af min sundhed på hylden, da det er rigtig rigtig dyrt at leve på den sunde måde! Øv hvor det dog irritere mig, helt ind i hjertet! Hvorfor skal man bøde for at leve af gode og sunde madvare!?? synes det er dybt latterligt, men den næste måned skal jeg kigge på prisen i stedet for sundheden..
Meeeen tror dog ikke jeg kan lade værd, men så kunne jeg starte til nu 'brand' og være sund på den billige måde!?                                 oO(Det er da det jeg gør)Oo
Der skal tænkes kreativt og så skal skabene/fryseren tømmes for alt hvad der hedder mad!
Jeg er lidt i lærer hjemme hos min mor, fordi har får jeg lov til at være sund på den kreative måde, da der ikke er så mange råvare som jeg er vant til! Men de kommer jo heller ikke ind i mit hjem i April måned. Mega ØV men meget nødvendigt! Men gælder mig til at komme igang og til Maj måned kommer. MEN jeg spiser stadig "ala Diana"!! det skal en spare rundt ikke tage fra mig!!

Morgenmaden var en super lækkert (det er jo "ferie") 
Aftensmaden bestod af en masse frost grønsager, kyllingespyd med karrydip

Mums Jordbær og banan med mælk til dessert


-Diana




Ingen kommentarer:

Send en kommentar