søndag den 24. marts 2013

HyggeSøndag!

Vi har vist ikke lavet så meget i dag, vi har holdt søndag! Så dejligt, elsker ferie!
Jeg vågnede kl 4 i NAT pga en eller anden dum fugl som synes jeg skulle op der kl øv..
         oO(så jeg er også snart på vej i seng sammen med ungerne)Oo
Pungrotterne har hygget sig med tegnefilm, ristet krydderboller med smør og pålægchokolade, sodavand og guitar spil.. nu ser de 'Max pinlig' og spiser popcorn!

Min mors køleskab var ikke lige præet af sundhed til mig.. 
Havde dog taget lidt med hjemme fra (rester) så jeg fik mig en lækker sund frokost med rå råvare! 

Aftensmaden bestod af "tør"stegt fiskefilet på majs/ærteblanding med  bønner og rosenkål..
- Det var rigtig lækkert -

Uhh skal ha fundet min "STOP"knap igen! eg har levet alt for godt den sidste uge, og nu er det slut! Jeg vil tilbage til min sunderytme uden at overspise.. 

Her til aften vil jeg nyde mig et ny bagt rugbrød med banan og nogle tørret abrikoser mens jeg nyder en kop frugt-te, GUD hvor lyder det "gammel" når man vil drikke sig en kop 'godnat'te... 
Rigtig god aften!!


- Diana!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar