tirsdag den 26. marts 2013

Fuldført 70% !!


"Du har fuldført 70 % af din graviditet. Der er nu 84 dage til din terminsdato, hvor lægerne regner med at det er ved at være tid til at dit barn skal komme til verden." 

Uhh jeg er så stolt over at jeg er kommet så langt i min graviditet! For blot 2 måneder siden, var der en læge der sagde at jeg skulle være glad hvis jeg kom til uge 25.
- 28+0 og plus 1 , 5 kg - 
oO(JakkeHelved i baggrunden får I helt gratis)Oo

Ligner jo en som har taget 15kg, men jeg stoler på der ikke er noget galt med vægten og den fortæller det rigtig tal!
Jeg startede ud med at i graviditets uge 13, havde jeg allerede taget 10kg på! det var vildt, jeg havde virkelig forsømt min krop og bare spist som et svin, så d. 01.01.2013 skulle det være slut og jeg ville ikke være usund mere. Super sund livsstil here I come!!
Jeg tog mig sammen, strammede ballerne og droppede ALT hvad jeg mente ikke er sundt for kroppen! I dag, ca 3 måneder senere, er jeg rigtig stolt over mig selv.! Jeg synder ikke, kun med god grund, og jeg sulter ikke. Jeg elsker mad og jeg elsker at spise. Men spiser på den gode måde! og at med måde.
Fra d. 01.01.2013 har jeg faktisk tabt mig 7,5kg og har det meget bedre med mig selv og et bedre overskud (trods jeg er fyldt med helvedes hormoner).
Ved godt at man ikke må tabe sig når man er gravid, men jeg har over holdt alle mine vitaminer, mineraler, omegaer og det sunde fedt osv..
Jeg har haft min læge og jordmoder med på råd hele vejen igennem. Det er så stolte af mig, og har sagt go' for det hele!

mmm min mors brød smager bare så godt, tror vist jeg skal ha mig en 'bagemaskine' MEN den fylder jo bare som en i *H* så NEJ, har ikke pladsen til den og offer ikke nogen af de andre maskiner jeg har mig.. hihi 

Morgenmaden, med min mors lækre grovbrød med smørost og skyr med frugter
Frokosten : "mors grovbrød" med æggesalat og kyllingespyd
Aftensmad : ChiliÆggeWarp med kebab

Æggesalat :
  • 2  æg
  • ½ løg
  • 2 spsk Skyr 
  • Ærter (1 håndfuld)
  • Majs  (1 håndfuld)
  • Karry, salt/peber (efter smag)
Nyder satdig vores 'ferie' hos mutti! men vi er desværre nød til at tage hjem i dag, da jeg skal til skanning i morgen tidlig kl 9. i Aalborg. Det bliver virklig hyggeligt og dejligt at se lille Hercules igen!          

- Diana


Ingen kommentarer:

Send en kommentar