onsdag den 27. marts 2013

Home Sweet Home

Hjemme igen, efter et dejlig og lækkert besøg hos mutti..! Det har været det hele værd, så hyggeligt..! Kan godt mærke jeg er flyttet langt væk hjemmefra! oO(Mors lille pige)Oo

Puha er vildt træt i dag og mit mad har også været præet af en tur til Aalborg og træthed.

Frokosten blev indtaget på McD (for ungernes skyld, inden vi starter på "SPAR-APRIL"), der fik jeg mig en "Grov McChicken" uden dressing, og en DanskVand til. Shit den smagte altså godt!
Puha så lige den her hjemmeside : kalorietabel mcdonalds.
Kommer jo aldrig til at få en alm menu der igen eller Burger King for den sags skyld!! AD! Jeg synes det er vildt, at man faktisk kan indtage så mange kacl i et måltid som man faktisk burde få på en hele dag! fy for pyffer..!!
Vidste godt det var så slemt, men ikke så slemt. Jeg kunne jo nemlig snild spise en "Big Tasty Bacon" menu med cola (evt 1 pose chili cheese tops) og en "McFlurry" m. Toblerone til dessert. Det kommer ALDRIG i min mave igen..!!!! !!!!
Jeg 'nøjes' med en "grov" bruger og vand når jeg engang kommer der igen! Hvis jeg ikke venter med at få noget at spise til jeg kommer hjem..!

- Morgenmaden, havregrød med hørfrø i og kiwi/jordbær/rosiner/solsikkekerner på toppen -
- Aftensmaden, var en omgang rester fra fryseren (Pizza og en Karryret) - 


I aften skal der guffes kærnemælk og honningmelon! mums det smager bare sååååå dejligt!

           God Aften..!!

- Diana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar