torsdag den 28. marts 2013

Strejke !! eller bare torsdag ?

Torsdagen, har bare stået i sofaens tegn, har hele dage udskudt oprydningen/rengøringen, men når de andre ikke vil rydde op/gøre noget i hjemme, så gider jeg heller ikke.       Jeg er gået i strejke..!!!
Det eneste jeg har gjort er at jeg har sat en vask over, og lavet lidt mad..! hehe
Hverken mere eller mindre..! Jeg ser mig selv om en mor/LÆKKER KONE, og ikke som tjener/housekeeper..

-Perfekt morgen starter med et perfekt måltid - 
'ala Diana'
Havregrøds Pandekager : 
  • 2½ dl Havregrød  (rester fra i går)
  • 1       Banan
  • 1       Æg
  • 2 tsk Peanutbutter
På panden med kokos olie, og mums super lækre pandekager..!
De kan dog godt være lidt svære at vende, så pas på med at få lavet dem for store, ellers går det som en leg..!

Alle mine mellemmåltider i dag, har bestået af  de her pandekager.. uhh de smagte rigtig rigtig godt..!!
Plus til Eftermiddag fik jeg da mig lige en stor portion vanilje yoghurt med mysli på. det er 'nice' at være gravid..! God "undskyldning" for at liiiiiige spise lidt mere.. 

Jeg nuppede mig en kylling pizza til frokost, og med salat og avokado på..! 


Jeg har helt stress i mit hoved, over jeg ikke har fået lavet madplan i denne uge, men gad ikke fordi det er ferie og vi skulle hjem til min mor.

Blev nød til at lave en, kan slet slet ikke holde ud at jeg kl 12 ikke ved hvad vi skal have til aftenmad. Så nu har jeg lavet en til næste søndag!

  • Torsdag  :  Burger x2 forskellige. 
  • Fredag    :  Kyllingelår med majskolbe og grønsager.
  • Lørdag   :   Milionbøf med kartoffelmos/og rodfrugtemos.
  • Søndag   :  Milionbøf med pasta/og squashpasta.
  • Mandag  :  Fiskefilet med pomfritter og dildremoulade.
  • Tirsdag   :  Har inviteret os selv på aftensmad hos Kristinna.! (hun ved det bare ikke i nu)
  • Onsdag   :  Spise til Håndbold Afslutning.
  • Torsdag  :  Rodfrugtesuppe. 
  • Fredag    :  Rester fra fryseren.
  • Lørdag   :  Flæskesteg med sovs og kartofler.
  • Søndag   :  Rugbrød med flæskesteg og Rødkål.
- Min burger (paloebolle) med kylling -
oO(Jeg kom til at spise for meget IGEN)Oo 

Piiiv jeg savner allerede prinsessen..! Hun tog med min mor hjem i går og skulle på ferie alene til fredag (i morgen), hvor hun skal med toget ALENE fra Skanderborg til Støvring! piiiv hun bliver alt for hurtig stor!
- Min prinsesse -

Jeg vil nyde de sidste pandekage  med lidt frugt og skyr, med et glas kærnemælk..! MUMS


- Diana


Ingen kommentarer:

Send en kommentar