fredag den 29. marts 2013

Elsker Fredag..!

Jeg var såååå glad for at se Emma igen, selvom det kun er 2 dage siden jeg så hende sidst, men Gud jeg elsker den lille satan..!               oO(LOVE)Oo

- Morgenmaden på en fredag -
Så starter det bare ikke bedre

Øv fakta eller Netto havde ikke hvad jeg skulle bruge til aftensmaden, så måtte lave den om i sidste øjeblik. 
GrønsagsBøf på rucola med steget grønsager
 De andre fik alm bøf med pomfritter og bearnaise.
oO(Emma er begyndt at gå op i det er "næsten" det samme som 'mors sunde mad')Oo

Det er jo fredag og jeg skal guffe! hihi.. Så i dag har jeg lavet noget "is" til rester af pandekagerne fra i går og så noget frugt til. MUMMELUMS..!!

Is (nemt) : 
  • 1      Banan
  • 2 tsk Peanutbutter
Jeg skar bananen ud og så i fryser i ca 1 timer. 
Så bananerne og peanutbutter blendes rigtig godt sammen og bum, ovenpå pandekagerne og drys med 85%chokolade og nødder! mmm mmm mums!


Rigtig god aften, nu skal vi se "Olsen Banden"

- Diana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar