søndag den 31. marts 2013

Påske søndag!

Jeg ville også have mit et "påskeæg" her til morgen, men gad ikke spise chokolade så tidlidt, så det endte med jeg lavede en "påske kylling" til min morgenmad!!
- Har det idéen på facebook -

Vi troede ellers vi ville en tur i svømmehallen, for at få denne søndag til at gå hurtigere.. Men så fik vi os da en meget lang næse, da svømmehallen havde LUKKET!
Hold da op nogle sure børn jeg hurtig fik. så der skulle jeg tænke hurtig og smide et *es ud af ærmet*, såååå vi tager i svømmehallen på fredag med levende lys og aften hygge! (svømmehallen flyder 18år), vupti alle var glade igen!
              - De cykler afsted i dette dejlige vejr -
       Sommertid = Ærter
                 - Mine pungrotter -

Dagen har ellers stået på at prøve at lave pasta af ærtemel som jeg har fra en anden blog : "minpaleoverden" (SUPER blog)
Jeg har virkelige prøvet og måtte erkende at det var en kæmpe fiasko efter et par forsøg og en pakke 'gule ærter', men jeg gider ikke op..! Jeg skal nok få det til at lykkes en dag, det er jeg sikker på..!

I går lavede jeg en lækker 'millionbøf' ala Diana med en lækker mos af pastinak/gulerod.
I dag rester med squashpasta og mosen med ærter/majs i 
oO(havde håbet "pastaen" havde virket)Oo

I Millionbøffen, brugte jeg 70% grønsager og 30% kød, så lavede jeg den bare som "alm" millionbøf eller nej, jeg brugte ikke mel til at jævne med, jeg brugt 1 avokado og 1 dl mælk (som jeg blended til en tyk masse). Og det blev perfekt!!  

Jeg er tosset med jordbær(frugter) med mælk..! Det er bare så meget sommer, så det skal vi da hygge med i aften. Har dog været sød og købe en fløde til de andre, jeg havde en 'plageånd' i nakken da jeg var ude og handle, så jeg gav efter. 
- Så er vi klar -
oO(Vi hygger alt for meget om aften, men trøster mig med at så længe det er sundt er det okay)Oo

Rigtig god aften i det Danske!

- Diana


Ingen kommentarer:

Send en kommentar