fredag den 19. april 2013

"back to normal"

Dagens mål : NUL over spisning

Morgenmad
  • Havregryn (super kedeligt men savnet!)
Formiddag
  • Pære og Appelsin
Middagsmad
  • Rugbrød med torskerogn, salat og porresuppe.
Eftermiddag
  • Æble, knækbrød og Chia Latte.
Aftensmad
  • Flæskesteg og salat (jeg spiste ikke kartoflerne)
Fredags'snolder
  • Jordbær, abrikos, peanut, chokolade og danks vand 


Jeg havde vildt ondt i maven og en voldsom hovedpine, og det var ikke Hercules som drillede, det var 110% sikkert alt det mad jeg har indtaget de sidste par dage., så nu hedder den vist "back to normal" for mit vedkomme.
Jeg har også lagt mærke til jeg heller ikke drikker så meget væske som jeg plejer, så det spiller sikkert også et kæmpe pust til at jeg har været så sulten på den måde.. 
Men dagen i dag har gået rigtig rigtig godt, og jeg slet ikke været så sulten som forventet. Og jeg forsætter i morgen!
- Keep on the work -
- Diana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar