torsdag den 18. april 2013

Dejligt Besøg!!

Torsdagsen madplan - Totalt et mad'svin' i dag!!

Morgenmad
  • Havregrød med peanutbutter og 1 stk. grovbrød med ost/marmelade
Formiddag
  • En kop 'frugtTE', frugt, og lidt "Ga-Jol" med solbær/æble.
Middagsmad
  • SALAT (dog med dåse ananas) rugbrød med røget ørred og oksebryst.
  • To portioner af blomkåls suppe! (Den smagte fantastisk)
Eftermiddag (kl 14)
  • Sandwich med skinkesalat.
Eftermiddag (kl 16)
  • Æble
Aftensmad
  • Chili con carne med gulerødder og salat ( x2)
Aftenskaffe
  • ½ bolle med peanutbutter/banan, 2 knækbrød med rejeost og en kop te!


Puha jeg har spist og spist i dag!! mit nye motto skal vist være 'alt hvad jeg har tabt i muskelmasse, må jeg tage på i fedtmasse' . Det lyder da meget godt om lige for tiden, for det er ret deprimerende, at ligge her og kun tænke på mad og spisetider, det gør også mig mere sulten, øv bøv.
Jeg synes ellers jeg prøver at tænke sundt hele tiden, men med kage, chip, slik og sodavand ved alle senge, plus der hele er 'kage' eller mariekiks og saftevand til rådighed, og ikke særlig meget frugt, så gør det altså rigtig svært at være 'ala Diana' herinde

Havde besøg af min kære mand i dag, Gud hvor var det dejligt at se ham igen!! hyggeligt med nye forsyninger...

- Diana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar