onsdag den 17. april 2013

Onsdag og vejedag !! O_o

Så blev det onsdag og morgenmaden jo er ret ens herinde, men sådan er det jo.

Morgenmad
  • 1 Rugbrød med ost/marmelade og en portion havregrød
Formiddagsmad
  • En kop rosiner/nødder og 2 glas mælk (halsbrand)
Middagsmad
  • SALAT (jubii) 1 rugbrød, med kamsteg og rullepølse. En Portion porresuppe.
Eftermiddag
  • En hånfuld Peanut, en pære og "lakridser" og 3 kopper kaffe.
Aftensmad
  • Mangogryde med ris og broccoli/salat 
  • Dessert : Jordbærgrød
Aftenskaffe
  • En sodavandsIS (Filur, MUMS)
"Natmad"
  • ½ bolle med banan og peanutbutter 

Det var en super mangogryde, jeg overvejede rigtig mange gange at spørge om jeg ikke bare måtte få en skål med suppe, men da jeg så fik taget mig sammen, så havde portøren lige hentet det.. øv øv 

Onsdag er "vejedag" på sygehuset . Jeg havde dog troet at jeg havde taget et par kg på (jeg spiser ellers virkelig meget), men nej, jeg havde tabt mig 2,6 kg på en uge. Det kom virkelig som et chok for mig, men de mener at det evt kan være muskelmasse jeg har tabt, men de synes selv det er lidt for meget, da de selv synes jeg spiser meget fornuftigt! Jeg er nu under min før graviditets vægt, og jeg stoler på dem når de siger det er okay!!
Så mange muskler havde jeg nu heller ikke i forvejen.. oO(hehe)Oo
Ellers går det forsat rigtig godt, herinde og der har været ro på i dag. så mere fantastisk kan det ikke blive..

Rigtig god aften, nu vil jeg nyde min bolle!!

- Diana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar