tirsdag den 16. april 2013

Jubii 31 uger.

Hold da op det samme og det samme mad, eller det skulle man tro. Men godt jeg har lidt med hjemmefra som kan pyntet lidt på det.

Morgenmad
  • Havregrød med rosiner og et ristet rugbrød med ost.
Formiddag
  • Appelsin og danskvand (plus en håndfuld mandler til halsbranden)
Middagsmad
  • Rugbrød med tun mousse og rugbrød kamsteg med rødkål. plus jeg nuppede alt pynten til min salat. 
Eftermiddag
  • Sandwich med mayo/skinkesalat (jeg var så sulten)
Aftensmad
  • Stuvet hvidkål med kartoffelmos(no shit) og frikadelle 
  • Dessert : Kvark brombær fromage (Woop det smagte sindsygt godt)
Aftenskaffe
  • En portion Kvark brombær fromage (Fik dem til at sætte en ekstra portion til side)
  • Et æble... 
Natmad
  • Et grov franskbrød med hindbær marmelade (det er gået helt galt for mig i dag, men er bare så sulten)
  • En Banan med peanutbutter ( kl 22) 


Jeg har snakket med en sygplejeske om kosten, og har efterspurgt om jeg ikke godt må få "diabetesmad" da det bare et sundere end det her alm mad!! Så nu må vi se i morgen om jeg har fået 'lov' . Jeg magter bare ikke at jeg kan se fedt perler på min mad!  


jubiiii i dag ramte jeg uge 31 
- Og maven sidder endnu -

- Diana


2 kommentarer:

  1. God blog, moster!
    Og tillykke med de 31 uger.
    Uhf hvor det klæder dig med gravidmave ;-)
    Kram

    SvarSlet