mandag den 15. april 2013

Ny uge er på vej.

Min madplan for i dag

Morgenmad
  • Skovbær yoghurt med mysli, ½ rugbrød med ost, kaffe og mælk
Formiddag 
  • En kop Chai Latte (ca 5g pulver), en håndfuld usaltet peanut og en 'Naturlig'Bar
Middagsmad
  • 1 rugbrød med 1 æg og pålæg, sammen med revet gulerod (dryssede selv med nødder)
EftermiddagsKaffe (kl. 13)
  • 2 skt mørk chokolade, nødde blanding og en kop kaffe.
Eftermiddags snack (kl 15)
  • En blomme og lidt nødder.
Aftensmad
  •  Sprængt svinekam med kartoffelmos og LIDT grønt. 
Aftenskaffe
  • Kaffe og ½ bolle med rejeost.
Natmad
  • En kop med nødder/rosiner og nogle og knækbrød med peauntbutter. 


Man har en eller anden sult hele tiden når man er indlagt, som er svær at dræbe!! Men man har heller ikke andet at gå op i, og det er ikke ligefrem noget mad der mætter som det jeg plejer at spise.
Og man føler stadig man går sulten i seng, trods man spiser hele tiden...
Puha jeg bliver helt trist når jeg kigger tilbage i min blog og ser alt det skønne og fantastiske mad jeg plejer at spise, jeg må nok indrømme at jeg glæder mig til at komme hjem til mig eget køkken, så JEG selv kan bestemme hvornår og hvad jeg vil ha at spise.!!

Super dejligt at have besøg af Kenneth og ungerne i dag! uhh jeg savner dem hvert sek og hvert minut. Dejligt de lige havde købt lidt godter med til mig..!

- Diana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar