mandag den 15. april 2013

På den igen...

Det er en uge siden jeg sidst har været inde og blogge, men der er lige sket så mange ting.
Jeg er desværre indlagt på Aalborg syghus, da min krop og graviditet ikke helt gider samarbejde, men det heldigvis den rettet vej nu, og vi håber han bliver derinde nogle uger endnu...

Jeg har ikke været så god til at fører mad'dagbog, men nu skal vi altså på den igen.
Jeg er virkelig på ude bane ang kosten her. Øv øv det 'ødelægger' lidt det hele for mig og min kostvej. Jeg synes jeg kæmper en kamp for de gode valg, og det lykkedes da også 70% af tiden, det er bare svært, når jeg hader at sulte og jeg ikke bare kan valgte noget frugt til aftensmaden, fordi den evt kun består af "pulver kartoffelmos og bankekød i sovs", men har en baby i maven som også skal have noget næring..

I aften laver jeg et blogindlæg, om min mad igennem dagen i dag.

Her er nogle billeder af maden og dagene fra den sidste uges tid !
Og et fra mine sidste måltider tirsdag, inden jeg blev indlagt..

- Diana.

2 kommentarer:

  1. Rigtig godt skrevet :)
    Skide godt at du ligger billeder ind og ligger ind hvad du får og spise.. Rigtig spændende og inspirerende til hvad man kan gøre når nu man ikke er hjemme i de vante rammer.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det kan man ikke, men shit der er mange fristelser herinde, i form af mariekiks, franske kartofler, hvidt brød med nutella osv. men det er ikke noget for mig!! :-)

      Slet