søndag den 21. april 2013

Dejlig Søndags Besøg!!


Så blev det søndag!!

Morgenmad
  • Havregryn med banan og en rundstykke med ost og marmelade
Formiddag
  • Knækbrød med peanutbutter
Middagsmad
  • Rugbrød med æg/rejer og Kampsteg/rødkål , plus salat
  • Karrysuppe med kylling.
Eftermiddag
  • Hindbær, abrikoser, peanut og chokolade
Aftensmad
  • Oksesteg og salat (spise ikke de kartofler)
'Aften Hygge'
  • Vandmelon, nødder/rosiner og chokolade. oO(MUMS)Oo
Gud vores aftensmad var virkelig TAM i dag!! føj og øv for en omgang "skod"mad.. Jeg var lige ved at falde på røv og albuer da jeg var i '7/11' , jeg havde den vildeste lyst til JUNK og der er junk over alt ved Aalborg syghus.. øv øv Men jeg stod i mod, så nu har er jeg 'dejlig' mæt i chokolade og rosiner!! hihi (overhovedet ikke på den sunde måde, UPS)

Jeg havde det HELT PERFEKTE besøg i dag! puha jeg tror vist, at den her omgang er mest hård ved mig. GUD hvor jeg savner min lille familie !! Håber jeg snart må komme hjem..!

- Kærlighed -

- Diana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar