tirsdag den 23. april 2013

UPS! men hyggede mig...

Sådan så min Mandag ud, gik IKKE sulten i seng, trods super kedelig aftensmad og alt for lidt frokost.

Morgenmad


  • Havregryn med hindbær
Formiddag
  • Gulerødder og melon
Middagsmad
  • Kylling (i egen fedtlage, AD)  med noget salat, ærter og skam'kogte perlespelt.
  • Klar hønsekøds suppe
Eftermiddag
  • Knækbrød med rejeost
Aftensmad
  • Kogt skinke med asparges sovs, gulerod/abrikos salat.
  • Dessert : Rødgrød (tilsat ALT FOR MEGET sukker)
'Aften Hygge'
  • FILUR IS, abrikoser, og Ga'Jol 

Jeg hyggede mig rigtig meget med nogle af pigerne her på 'gangen' så vi sad i sofaerne hele aften og bare snakkede og hyggede os med filurIS, te/kaffe, abrikoser og de andre spiste slik/chips. (Jeg må indrømme at JEG KU GODT, men gjorde det ikke!)

- Diana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar