onsdag den 24. april 2013

Farsbrød??

Så tager vi lige en  Tirsdag mere
..
Morgenmad
  • Havregrød med hindbær og banan.
Formiddag
  • Kaffe og et æble
  • Danskvand og en blomme.
Middagsmad
  • Rugbrød med rullepølse og oksesteg, plus salat.
  • Gulerods suppe (x2, den smagte fantastisk, og IKKE på den sunde måde) 
Eftermiddag
  • Nødder, frugt og kaffe 
Aftensmad
  • Kogt torsk, kold dild sovs og salat
  • Dessert : Fødselsdags kage!! mummelums
'Aften Hygge'
  • Abrikoser, æble, honningmelon og masser af te


Jeg frygter HVER dag at vi skal ha farsbrød. puha ad (undskyld, plejer ALDRIG at sige ad til mad) Jeg kan ikke få sådan en omgang "syghus farsbrød" ned. MEN det var heller i dag det var på menuen!! JUBIII,  Puha er det så i morgen??

Jeg har igen haft en af de dage, hvor jeg har haft en TRÆLS trang til mere mad/usund mad. Det er altså grumt at komme igennem sådan en dag. Det er jo ikke fordi jeg ikke må, fordi jeg kan jo bare spise hvad jeg har lyst til, men føler virkelig at hvis jeg går ned og køber en "pita kebab" eller noget andet junk fra gade, så er ALT det gode arbejde bare spildt! Og jeg er bare ikke klar endnu til at "slippe" kontrollen til den sundelivstil. Den dag skal nok komme, hvor jeg igen spiser junk med måde, men det er ikke nu! Synes selv jeg "synder" helt vildt når jeg har spist en filurIS.

- Diana

(glemte at trykke udgiv i går) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar