onsdag den 24. april 2013

Onsdag, scanning og vejedag.


Maden på sådan en helt alm. onsdag, på Aalborg Nord.

Morgenmad

  • Havregryn med banan/nødder/rosiner
Formiddag
  • Æble og vand.
Middagsmad
  • Kenneth´s Hjemmelavet pizza og salat
  • Karry suppe
Eftermiddag
  • Te, Honningmelon og knækbrød med banan/peanutbutter
Aftensmad
  • Oksegryde med "gulerod/løg"´s blanding 
  • Dessert : Koldskål (puha den var lavet på fløde)
'Aften Hygge'
  • Chai Latte og knækbrød med ost

mmm Kenneth lavede pizza i går, og så tog han lige noget med til mig i dag. Puha jeg er så slem, hvedemelsbund og masser af ost! men pyt den smagte sindsygt godt. Og lige hvad jeg havde brug fra. Et rigtig lækkert outbreak fra syghus rugbrød.! 
(ps. jeg har et stykke pizza til min frokost i morgen!!)
Det er vist min måde at synde på. Jeg synder med alm. mad og letmælk , og andre synder med slik/chips og sodavand.

Onsdag er jo næste store vejedag her på syghuset, både Hercules og jeg skulle vejes.. Han havde taget 200 gram på, på 14 dag og jeg havde taget 100 gram på , på en uge! haha så vi følges rigtig godt sammen.
Men efter mit "slag i ansigtet" i sidste uge hvor jeg havde tabt mig sådan, synes jeg at det er HELT fint med 100 gram på en uge, havde godt nok "frygtet" meget meget mere, da jeg har spist store portioner og mange desserter.
Ellers havde han det rigtig godt derinde, så nu skal han bare blive på sin pind det næste lange stykke tid!!

Glæder mig faktisk til i morgen, hvor mine tarme skal fuldes med 'varme hveder' med smør på! Det er bare dagen hvor der gerne må spises hvedemel, helt uden dårlig samvittighed. Mummelums!!
Jeg elsker danske traditioner og hvis det indebære jeg skal spise hveder i morgen , SÅ GØR JEG DET! mums!

God aften

- Diana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar