mandag den 29. april 2013

Mandags synder... Banankage!


Morgenmad
  • En Smootie (Havregryn, banan, jordbær og mælk)
Formiddag
  • Hytteost snack 
Middagsmad
  • Rugbrøds madder med æg/kylling/smørost 
Eftermiddag
  • Kænkbrød med Marmelade og nøddemix/abrikosr
Aftensmad
  • Kyllingelår, æble/speltsalat og ovnkartofler (Ja, jeg spiste kartofler)
Aften hygge
  • Banankage og banan stykker.

  • Salaten bestod af : Perlespelt, æbler, valnødder, squash, agurk og peberfrugt. 
  • Banan kagen var IKKE sund, men ungerne var så stole af den, de havde selv bagt den hos mormor.!

Maximus blev hjemme hos mor i dag, han var hårdt ramt efter en hård, men hyggelig weekend i Silkeborg og en konfirmation. 
- Prinsen -

Efter en snak med min læge i dag, som anbefalede mig at spise efter "anbefalingerne" pga mini Maretti, for at se om det 'bare' er min krop som ikke synes super om min "alt for sunde livstil" men jeg er gravid.
Hun synes ellers det var trist at skulle melde mig den besked, da hun synes det er så fantastisk at følge mig på syghuset og høre om min sunde mad osv. Men i det jeg aldrig har tabt mig under en graviditet før og jeg ikke har født alt for små babyer, så blev hun nød til at tænke lidt over det..
Hun lovede mig at jeg ikke behøvede at spise fedt, sukker og 100% hvedemel, men bare skulle tage nogle andre råvare tilbage.. Med MÅDE!!! Så i dag, har jeg spist lidt kartoffel! Jubiiiduuuu eller... Ja ja De smager jo godt, når de er lækkert tilberedt!.

Jeg er gået i seng, jeg fik ondt i min po po af at ligge på sofaen, så behagelig er den nu heller ikke at ligge på.. 

- Diana






Ingen kommentarer:

Send en kommentar