torsdag den 9. maj 2013

Tilbage på sporet!!

Morgenmad
  • Havregryn med æble/rosiner
Formiddag
  • Knækbrød med ost/æble
Middagsmad
  • Grønne Grønsager med "skrammelæg" og en kæmpe portion salat
Eftermiddag
  • Rubberhapper med kalkunspegepølse og gulerødder
Aftensmad
  • Farsbrød med salat (Kenneth laver mad med bacon, men det kan jo pilles af..)
Aften hygge
  • Rugbrød med ost/marmelade og et æble




Jeg har hold nogle off dage, jeg havde brug for ikke skulle tænke så meget over tingene og lige komme op med humøret!
Synes den sidste måned har være strid ved mig og mit humør. Den ellers altid glade Diana, var gået hen og blevet sur og tvær, og jeg kunne mærke det gik ud over alle som var i nærheden af mig. øvøv
Alt det syghus/Hercules, gjorde mig måske lidt mere depri/ked af det, end jeg lige havde regnet med..! Men jeg kan se min mave er vokset som en i helved, så mon han ikke også er det nu..!? Det håber jeg!

- Diana

Ingen kommentarer:

Send en kommentar