lørdag den 11. maj 2013

Undskyld, Diana!!


Min dag gik ikke helt som forventet! UPS og ØV!

Morgenmad
  • 1 Bolle med ost og marmelade
Formiddag
  • 2 Gulerødder
Middagsmad
  • Rugbrød og gnave grønt
Eftermiddag
  • 1 bolle med ost
  • 1 Klapsammen rugbrød med ost
  • 1 stk. banankage
Aftensmad
  • En kæmpe portion havregrød.
Aften hygge
  • Yoggi yoghurt med appelsin og knas 
  • Daim Chokolade (UPS)
  • Mandler
Jeg ved ikke hvor mine billeder er blevet af? tror der er nogle pungrotter som har haft fat i min mobil, fordi jeg har næsten ingen billeder tilbage på min mobil..

MEN i dag SØNDAG, er dagen!!! Jeg kan ikke overskue ikke at have kontrol over mit mad indtag.!! SÅ NU ER DET NU!! Men synes det er rigtig svært når ens overskud er 'lig NUL' disse dage. Men jeg får jo heller ikke alle de rigtig vitaminer osv som jeg plejer at få igennem min kost. Rigtig surt og øv, men nægter at smide de sidste 5 måneder på gulvet!
Det er utroligt hvordan mad påvirker hjerne, det må jeg lige finde noget læsestof om.

- Diana!

p.s - Dagen er startet okay!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar