torsdag den 6. februar 2014

Nu er det nu?!

Så Nu er det Nu! Har sagt det mange gange før, men nu har jeg fundet gnisten igen.!

Nå man vi kan lige starte med mad-dagbogen for i dag :

Morgenmad
  • ½ Rugbrød m lidt smørost 
Formiddag
  • Et æble
Middagsmad
  • ½ Rugbrød med æg, og ½ rugbrød med avokado
Eftermiddag
  • En kop The
Aftensmad
  • Pitabrøs, med alt godt til mavevn
Aften'Hygger 
  • ½ Toast


Uh ha der er sket meget det sidste halve år. Min mindste pungrotte er blevet så stor nu, at han er begyndt i dagpleje, og de andre to pungrotter er stadig lige så fjollede som de plejer at være.
Mig!? 'Oh yeah' Jeg er startet på HG og jeg har fået ny hår farve (det er kæmp stort)

              


Nu vil jeg hoppe i put kassen - Ha den hyggeligt!

( Jeg glemte at udgive det i går.. Var vist rigtig træt! )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar