onsdag den 20. august 2014

Nej nu er det nu!

Jeg har været inde de sidste par dage, og prøvet at skrive et indlæg, men ved ved ikke helt hvad jeg skal skrive om. Men i går lige inden senge tid fik jeg en "mave puster" Jeg skal ikke passe min venter jakke, som jeg købte i januar. øv bøv, den gjorde lidt ondt!! Over 10 cm !! seriøst, det er bare ikke okay, Diana!!

Jeg tænker, jeg laver lidt om på min blog, Det bliver stadig en ´mad dagbog´, stadig med en masse opskrifter men også om en masse andre ting som rør mig i mit liv.
Jeg vil stadig holde fokus på min livstil uden "dumme" stivelser, som var grunden til jeg startede bloggen for et år siden.! :-) (jeg kryber til korset og siger at jeg har være et "svin" med min krop og har været ligeglad i lang tid.)

Jeg er startet op på uddannelsen som Teknisk Desgnier, jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med faget og tegne programmerne!

Min lille pungrotte er blevet stor, og mine store pungrotter er blevet større, de er nu begyndt i 1. og 4. kl


Min aftensmad i dag

Æggewarps  lavet med 2 æggehvider, lidt rødløg, squash og peberfrugt. Jeg havde rødløg, avokado, peberfrugt, agurk, salat og kylling i. 

Tak, til mine dejlige veninder, som nok skal holde mig i ørene, så jeg kan få lavet flere indlæg. c,")


Ingen kommentarer:

Send en kommentar